İlk Blog Sayfam'a Hoşgeldiniz

Bu blogu yazmamdaki amaç öyle çok uzun şeyler yazmayacağım merak etmeyin :) Süslü kelimeler seçip çocukluğumdan başlayarak diye de girmeyeceğim cümleye, sadece yemek yemeyi herkes sever tabiki ama yemek yapmak ayrı bir sanat ve uğraştır benim için bir gün evimde odamda düşünürken neden bende yapmaktan aşık olduğum şeyi insanlarla paylaşmıyorum dedim ve şuan buradayım. Ha birde profesyonel değilim ama dediğim gibi sadece deneyimlerimi,mutluluk duyduğum şeyi sizinle paylaşmak daha güzel olur diye ve sizinde varsa farklı yemek deneyimleriniz, tarifleriniz ben buradayım beraber paylaştıkça büyüyebiliriz. Şimdilik hoşça kalın en kısa zamanda tariflerimle tekrar karşınızda olacağım. Bi ben eksiktim ben de buradayım yani anlayacağınız :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *